Під час брифінгу 12 вересня Степанов розповів, що з наступного року диспетчери швидкої ділитимуть виклики на 4 категорії, повідомляє 24 канал.
До теми Що робити, якщо швидка допомога відмовляється приїжджати: поради юриста
Виклики будуть ділитися на:
- критичні,
- термінові,
- невідкладні,
- профільні.
Система поділу викликів допоможе медикам правильно розподілити час. Якщо виклик буде критичним, меддопомога повинна буде прибути миттєво.
У 2021 році змінюються алгоритми диспетчеризації. Тобто ми будемо ділити всі виклики на 4 категорії. Це – критичний, терміновий, невідкладний і непрофільний. Це безпосередньо впливає на час доїзду. Якщо це критичний виклик, то "швидка" повинна бути практично миттєво на місці,
– розповів Степанов.
Він додав, що з наступного року введуть і принцип екстериторіальності. Тобто не залежно від місця прописки чи районного поділу до пацієнта приїжджатиме та швидка, яка перебуває найближче від нього.