Під час брифінгу 12 вересня Степанов розповів, що з наступного року диспетчери швидкої ділитимуть виклики на 4 категорії, повідомляє 24 канал.

До теми Що робити, якщо швидка допомога відмовляється приїжджати: поради юриста

Виклики будуть ділитися на:

  • критичні,
  • термінові,
  • невідкладні,
  • профільні.

Система поділу викликів допоможе медикам правильно розподілити час. Якщо виклик буде критичним, меддопомога повинна буде прибути миттєво.

У 2021 році змінюються алгоритми диспетчеризації. Тобто ми будемо ділити всі виклики на 4 категорії. Це – критичний, терміновий, невідкладний і непрофільний. Це безпосередньо впливає на час доїзду. Якщо це критичний виклик, то "швидка" повинна бути практично миттєво на місці,
– розповів Степанов.

Він додав, що з наступного року введуть і принцип екстериторіальності. Тобто не залежно від місця прописки чи районного поділу до пацієнта приїжджатиме та швидка, яка перебуває найближче від нього.

Коли швидка приїде на виклик
Коли швидка приїде на виклик / інфографіка 24 каналу