Про це йдеться в результатах дослідження Університету Хоккайдо та Університету Ямагата (Hokkaido University, Yamagata University).
Також на тему: Гоління під пахвами: чи потрібно це робити та як
У багатьох країнах кивок – це комунікативний сигнал, який означає схвалення, а хитання головою з боку в бік – це жест відмови (в більшості країн).
Як проходило дослідження
В ході дослідження всім добровольцям у віці старше 18 років вчені показували короткі відеоролики з тривимірними моделями жінок, які кивали головою, хитали з боку в бік або не рухалися.
Учасники оцінювали це за шкалою від 0 до 100 їх привабливість, схильність до комунікації та ще ряд параметрів, що характеризують їхні враження. Дослідження показало, що кивки змушували людей симпатизувати моделям.
Кивання зробить вас привабливішим
Вчені виявили, що привабливість і доступність для комунікації тих моделей, які кивали, були відповідно на 30% і на 40% вищими, ніж у фігур, які хитали головами або були нерухомі. Результати були однаковими як для чоловіків, так і для жінок-спостерігачів.
Яке це має значення
Дослідження дало корисний емпіричний внесок в цю область, оскільки воно вперше показало, що навіть невеликі рухи голови можуть істотно вплинути на сприйняття вашого образу. Результати цієї роботи, ймовірно, будуть корисні як для рекомендацій з поведінки, так і для розробки більш зручних для людей антропоморфних віртуальних помічників і людиноподібних роботів.