Покрокову інструкцію, як діяти, коли ваш лікар порушив закон або завдав шкоди пацієнту написала в. о. міністра охорони здоров’я Уляна Супрун.
Читайте також: Як підготуватися до здачі крові: поради від Супрун
Для цього потрібно написати письмове звернення – принести особисто і попросити зареєструвати, відправити поштою рекомендованим листом або через електронну пошту із зазначенням адреса для відповіді.
Що потрібно зазначити в заяві:
- ПІБ;
- Місце проживання;
- Викласти суть питання і сформулювати вимогу;
- Якщо ви хочете бути присутнім при розгляді – вкажіть це;
- Підпис і дату.
Кому направляти скарги:
- Головлікаря з письмовою заявою (попросіть зареєструвати його);
- Якщо ситуацію не вирішилася, то в департамент або управління охорони здоров'я вашого міста або області;
- Якщо не вдалося повторно – телефонуйте на гарячу лінію місцевих органів виконавчої влади;
- Якщо ситуація залишається невирішеною, зверніться на гарячу лінію уряду по телефону 1545.
- Можна звернутися в Інспекцію з питань захисту прав споживачів (безкоштовно).
- Якщо ситуація залишається невирішеною, пацієнт має право звернутися до суду. За безкоштовною правовою допомогою можна звернутися в Центри з надання безоплатної правової допомоги.
Якщо ж ви не згодні з рішенням, слід зробити наступне:
- Подати скаргу до органу або посадовій особі вищого рівня;
- Подати скаргу в місцевий департамент охорони здоров'я.
Більше новин, що стосуються лікування, медицини, харчування, здорового способу життя та багато іншого – читайте у розділі Здоров'я.