У Міністерстві охорони здоров’я пояснили, як діяти у разі виявлення такої невідповідності.

Дивіться також У НСЗУ вказали, з якими медзакладами не укладатимуть договір з оплати хірургічних операцій

Можливий людський фактор

У відомстві порадили насамперед звернутися до лікаря, який вніс цей запис в електронну медичну картку, щоб з'ясувати причину.

"Це може бути помилка, адже людський фактор ніхто не скасовував. Попросіть видалити інформацію про недостовірний візит", – ідеться у повідомленні МОЗ.

Але, якщо вам не вдається сконтактуватися з лікарем, зверніться до керівництва медичного закладу, де власне було зафіксовано візит.

Зауважте! У МОЗ попередили, що якщо подібні випадки стаються часто, а регулярні недостовірні візити з одного ви помічаєте до одного і того ж закладу, це може свідчити про зловживання.

Як діяти при виявленні регулярних фейкових візитів

У такому разі потрібно подати скаргу до НСЗУ за номером 16-77 або за посиланням.

У міністерстві наголосили, що кожна скарга українців ретельно перевіряється, а у разі порушення – НСЗУ реагує відповідно.