Офіс пацієнта при Міністерстві охорони здоров'я запрацює протягом двох тижнів, зазначив радник міністра охорони здоров’я Дмитро Раїмов.

Читайте також: Скандал у МОЗ: чи блокує нова міністерка медреформу

Додаткових коштів на створення офісу не виділятимуть. Офіс створюється з метою захисту прав пацієнта.

Дмитро Раімов
Офіс пацієнта очолить безпосередньо міністр. Коли є звернення пацієнта, швидко йде реакція, формується управлінське рішення, міністр підписує.

До цього будуть долучені всі заступники та радники. Це один з пріоритетів.

Дмитро Раімов стверджує, що пацієнти не мають куди звертатися в разі порушення їхніх прав, бо гаряча лінія МОЗ не працює.

"Не знаю жодної живої душі, яка туди додзвонилася. Телефонують в приймальню міністра, до прес-служби, але ці дзвінки ніхто не обробляє", заявив він.

Та додав, що приміщення для Офісу пацієнта вже є, обладнання на "гарячу лінію" та месенджери теж, як і люди в МОЗ.

Наразі незрозуміло, як з потоком звернень від пацієнтів справлятиметься міністр і як вона зможе розбиратися і підписувати рішення окремо по кожному зверненню.

Більше новин, що стосуються лікування, медицини, харчування, здорового способу життя та багато іншого – читайте у розділі Здоров'я.