Офіс пацієнта при Міністерстві охорони здоров'я запрацює протягом двох тижнів, зазначив радник міністра охорони здоров’я Дмитро Раїмов.
Читайте також: Скандал у МОЗ: чи блокує нова міністерка медреформу
Додаткових коштів на створення офісу не виділятимуть. Офіс створюється з метою захисту прав пацієнта.
До цього будуть долучені всі заступники та радники. Це один з пріоритетів.”
Дмитро Раімов стверджує, що пацієнти не мають куди звертатися в разі порушення їхніх прав, бо гаряча лінія МОЗ не працює.
"Не знаю жодної живої душі, яка туди додзвонилася. Телефонують в приймальню міністра, до прес-служби, але ці дзвінки ніхто не обробляє", заявив він.
Та додав, що приміщення для Офісу пацієнта вже є, обладнання на "гарячу лінію" та месенджери теж, як і люди в МОЗ.
Наразі незрозуміло, як з потоком звернень від пацієнтів справлятиметься міністр і як вона зможе розбиратися і підписувати рішення окремо по кожному зверненню.
Більше новин, що стосуються лікування, медицини, харчування, здорового способу життя та багато іншого – читайте у розділі Здоров'я.