Про це пише газета The New York Post з посиланням на експертів Food Policy Center з Хантерського коледжу у Нью-Йорку.
Читайте також: Супрун спростувала шкоду популярної звички
Фахівці опитали співробітників 11 авіакомпаній щодо процедур обслуговування резервуарів для води. Виявилося, що речі, які не є помітними для пасажирів, не мають пріоритету для прибирання.
Виконавчий директор Чарльз Платкін Food Policy Center зазначив, що коли літак приземляється, то цистерни з водою не випорожнюються і не очищаються, оскільки на це немає часу.
Резервуар для води заповнюють рідиною доверху після кожного використання. Все, що осідає на дні, залишається у воді.
Правила американських авіакомпаній передбачають очищення цистерн з водою чотири рази на рік. Експерт також порекомендував взяти з собою антисептик і використовувати його після відвідин убиральні.
Тому експерти не радять пасажирам пити каву і чай, які подаються на борту літаків, оскільки там можуть бути присутні небезпечні для людини бактерії, наприклад, кишкова паличка.
Більше новин, що стосуються лікування, медицини, харчування, здорового способу життя та багато іншого – читайте у розділі Здоров'я.