Вчені пропонують маніпулювати їхніми бажанням йти проти системи і загостреним почуттям справедливості, йдеться у досліджені.
Читайте також: Як привчити дітей їсти корисну їжу
"Маркетинг продуктів харчування спеціально розроблений для створення позитивних емоційних асоціацій з нездоровою їжею, щоб зв'язати їх з відчуттям щастя і веселощів", – пояснив професор Крістофер Дж. Брайан, один з авторів дослідження.
Щоб зруйнувати ці асоціації, вчені пропонують просто розповісти і показати підліткам про те, як маркетологи керують їхньою свідомістю. Ефективність прийому доведена на прикладі восьмикласників з Техасу.
Маніпуляції допоможуть перейти на здорове харчування
Психологи розділили підлітків на кілька груп: одним вони дали традиційні матеріали про користь здорового харчування для організму, а іншим – інформацію про те, як маркетингові кампанії впливають на людей з метою отримання прибутку. Особлива увага приділялася тому, що реклама націлена на вразливі групи населення: маленьких дітей і бідні сім'ї.
Опитування, проведене після експерименту, показав, що споживання фастфуду у школярів знизилося на 31%. Особливо вразили хлопчики. Психологи кажуть, що для стійкої неприязні до шкідливої їжі, інформацію про маркетинг потрібно освіжати в пам'яті кожні три місяці.
Більше новин, що стосуються лікування, медицини, харчування, здорового способу життя та багато іншого – читайте у розділі Здоров'я.