• Коронавірус
  • Лікування
  • Медицина
  • Здорове життя
  • Психологія
  • Likar24
  • Секс
  • Virobnik.ua
  • Більше
  • укр
  • рус
  • Новини
  • Економіка
  • Showbiz
  • Здоров'я
  • Спорт
  • Техно
  • Освіта
  • Travel
  • Фінанси
  • Life
  • Смачно
    • Здоров'я
    • Спорт
    • Техно
    • Освіта
    • Travel
    • Фінанси
    • Life
    • Смачно
    • Київ
    • Львів
    • Дім
    • Ідеї
    • Агро
    • Інновації
    • Men
    • Нерухомість
    • Збірна
    • Актив
    • Корисно
    • Розваги
    • Games
    • Інвестиції
    • Дизайн
    • Покер
    • Auto
    • Сім'я
    • Likar
    • Радіо
    • Краса
    • Кіно
    • Lifestyle
    • Fashion
    • Традиції
    • Pets
    • Бізнес
  • Коронавірус
  • Лікування
  • Медицина
  • Здорове життя
  • Психологія
  • Діти
  • Likar24
  • Секс
  • Virobnik.ua

Як бренди використовують нашу підсвідомість у власних цілях: дослідження

26 вересня 2019 , 16:42 - Читать новость на русском
Як бренди використовують нашу підсвідомість у власних цілях: дослідження
/ istockphoto.com

Дослідники виявили один з найтонших психологічних ключів, який впливає на те, що ми вважаємо за істину. Компанії часто користуються цим методом, тим самим граючись нашою підсвідомістю.

Науковці стверджують, що мозок намагається впорядковувати інформацію звичними йому способами – за послідовністю, до якої він звик. Один з найвідоміших способів – алфавіт. Саме тому твердження, яке розроблене в алфавітній послідовності, буде видаватись більш правдивим.  

Читайте також: Чи справді ми тупішаємо через використання GPS

Щоб перевірити цей "ефект послідовності", дослідники провели експеримент, де одна група учасників прочитала 10 тверджень, в яких дотримувалась алфавітна послідовність, а інша контрольна група читала твердження, які не відповідали цьому порядку. Після звірення результатів виявилось, що там, де твердження слідували за алфавітом, рейтинг довіри був дійсно значно вищим.

Впродовж усього свого життя ми шукаємо природні послідовності, і тоді, коли знаходимо відповідність одному із шаблонів – відчуваємо себе правильно. Вбудована алфавітна послідовність, навіть якщо сприймається несвідомо, відчуває себе неначе у безпечному притулку, і тому наші мізки можуть приймати несвідомі судження про те, що твердження за цією схемою є істинними,
– розповідає Дан Кінг, доктор наук, доцент Техаського університету Ріо-Гранде-Веллі.

Серед учасників, яків володіють навичками "зворотного алфавіту", оцінки правдивості тверджень також були високими. 

Отримані дані свідчать про те, що деякі компанії, ймовірніше за все, переконують споживачів у тому, що гасло є правдивим.

Це може стати страшним інструментом для фейкових ЗМІ. Адже завдяки таким знанням, фейкові новини можуть видаватися більш правдивими.

Саме тому люди повинні завжди вмикати критичне мислення, намагатися шукати першоджерела, робити оцінки на основі фактів та експериментальних доказів, а не за відчуттями. 

Більше новин, що стосуються лікування, медицини, харчування, здорового способу життя та багато іншого – читайте у розділі Здоров'я.

google news logo

Читайте 24 канал в Google News

Новини Здоров'я Здоров'я ЗМІ Психологія Мозок

показати всі приховати

Поділитися новиною

    Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
    Головні новини
    • Нове дослідження про наслідки COVID-19: психічні розлади, біль та втома
      13 січня , 22:58

      Нове дослідження про наслідки COVID-19: психічні розлади, біль та втома

    • Найважливіші відкриття в медицині у 2020 році
      30 грудня 2020 , 18:00

      Найважливіші відкриття в медицині у 2020 році

    • Найцікавіші міфи про здоров'я, які ми спростували у 2020 році
      29 грудня 2020 , 20:00

      Найцікавіші міфи про здоров'я, які ми спростували у 2020 році

    Останні Новини
    • Вакцинація в Україні: щеплення зробили 1 338 людей, 7 осіб заявили про побічні ефекти
      Вакцинація в Україні: щеплення зробили 1 338 людей, 7 осіб заявили про побічні ефекти
      09:42
    • Новини про коронавірус 25 лютого: скільки українців отримали COVID-вакцину, дані про імунітет
      Новини про коронавірус 25 лютого: скільки українців отримали COVID-вакцину, дані про імунітет
      06:00
    • Перша країна схвалила COVID-вакцину від Johnson & Johnson
      Перша країна схвалила COVID-вакцину від Johnson & Johnson
      20:48
    Більше новин
    Публікації
    Найважливіші відкриття в медицині у 2020 році
    30 грудня 2020 , 18:00 Найважливіші відкриття в медицині у 2020 році
    Едуард Хомченко
    Найцікавіші міфи про здоров'я, які ми спростували у 2020 році
    29 грудня 2020 , 20:00 Найцікавіші міфи про здоров'я, які ми спростували у 2020 році
    Олександр Бевза
    E-mail редакції news24@24tv.com.ua
    • instagram
    • facebook
    • twitter
    • rss
    • telegram
    • Новини
    • Економіка
    • Showbiz
    • Здоров'я
    • Спорт
    • Техно
    • Освіта
    • Travel
    • Фінанси
    • Life
    • Смачно
    • Київ
    • Львів
    • Дім
    • Ідеї
    • Агро
    • Інновації
    • Men
    • Нерухомість
    • Збірна
    • Актив
    • Корисно
    • Розваги
    • Games
    • Інвестиції
    • Дизайн
    • Покер
    • Auto
    • Сім'я
    • Likar
    • Радіо
    • Краса
    • Кіно
    • Lifestyle
    • Fashion
    • Традиції
    • Pets
    • Бізнес
    news24@24tv.com.ua
    • Редакція сайту
    • Про нас
    • Редакційна політика
    • Про телеканал
    • Телеведучі
    • Відеоблогери 24
    • Технічна інформація
    • Архів
    • Правила користування сайтом
    • Політика конфіденційності
    • Рекламодавцям
    • Вакансії
    • Контакти
    • Структура власності
    Ми керуємося нормами Закону України “Про рекламу” та власною комерційною політикою. Всі комерційні рекламні матеріали позначені словами “Спецпроєкт“, “Партнерський матеріал“, “Експерт“, “Позиція” й відокремлені від журналістських інформаційних матеріалів 24tv.ua. За достовірність та зміст реклами відповідальність несе рекламодавець.

    Інтернет-виданням дозволяється безкоштовно використовувати цитати (короткі уривки) в обсязі не більше 25 % від обсягу статті (інформації), розміщеної на сайтах Компанії, за умови відкритого гіперпосилання та згадки першоджерела не нижче першого абзацу. Для друкованих видань передрук матеріалів Компанії дозволяється на платній основі та лише за письмової згоди редактора. Для мобільних додатків та SmartTV використання матеріалів дозволяється на платній основі та лише за письмової згоди Компанії.

    Усі права захищені. © 2005—2021, ПрАТ «Телерадіокомпанія “Люкс”», Телеканал новин «24»

    Made by
    Залиште відгук