У відкритих офісах хворіють на 62% більше, ніж в індивідуальних кабінетах. Це може бути пов’язано з легшим поширенням вірусів і бактерій у переповнених приміщеннях. Крім того, робота в таких офісах спричиняє посиленню стресовості через брак приватності.

Іншими негативними аспектами роботи у відкритому офісі є шум і температура. Розмови, дзвоніння телефонів, шум від комп’ютерів – звуки, які найбільше дратують працівників. Старшим людям важче працювати в таких умовах, оскілька дія схожих подразників з віком відчувається більше.

Також в офісах відкритого типу знижується мотивація і задоволеність своєю роботою, усвідомлюється брак приватності, постійно чути чужі розмови. Такі чинники негативно впливають на продуктивність.

Загалом, із 7000 досліджуваних працівників кожен в середньому 2,5 дні на рік був відсутній на роботі тільки через умови праці в їхньому офісі (найчастіше через температуру).

Дослідження показують, що покращення умов роботи в офісі може призвести до зростання продуктивності від 5% до 15%.

До слова, науковці Гарвардської медичної школи в Бостоні довели, що спалахи гніву підвищують ризик виникнення інфаркту.