Про це повідомила виконувач обов'язків міністра охорони здоров'я Уляна Супрун в інтерв'ю LB.ua.
За її словами, у Міністерстві охорони здоров'я може з'явитися колл-центр, який прийматиме дзвінки людей та медики по телефону зможуть проконсультувати людину.
У минулому році в Україні було більше 9 мільйонів викликів. Тільки 2,5 мільйона пацієнтів з тих, кому викликали "швидку", були госпіталізовані. Іншим або надали допомогу, або швидка їм була насправді не потрібна. Тому ми хочемо організувати колл-центр, куди могли б дзвонити люди і консультуватися з лікарями замість того, щоб відразу викликати "швидку". Розраховуємо на те, що в багатьох випадках порада лікаря за телефоном допоможе вирішити проблему, і "швидка" не знадобиться,
– зазначила Супрун.
Також чиновниця хоче вирішити наболілу проблему черг у поліклініках. Люди зможуть записуватися на прийом по телефону або через інтернет.
"Зараз у людей практично немає свого лікаря. Вони дзвонять знайомим і шукають лікарів. Але навіть якщо свій лікар є – потрібно прийти в поліклініку і годинами сидіти в черзі, щоб потрапити на прийом. Ми ведемо переговори з молодими людьми, які починають стартап під назвою "Поліклініка без черг", – зазначила в.о. міністра
За словами Супрун, ідея в тому, щоб можна було записатися на прийом в поліклініку до сімейного лікаря або вузькопрофільного експерта через інтернет або по телефону.
Читайте також: Спецоперація декрет: як майбутнім мамам обійти бюрократію