Автор дослідження, доцент зі Школи менеджменту при університеті Майямі, Джуліано Ларан радить людям не сприймати дуже близько до серця різні негативні новини.

Як виявилося у ході дослідження, люди, які постійно отримують негативну інформацію зїдають на 40% більше їжі, ніж ті, хто слухають менше негативу.

Під час експерименту добровольцям пропонували кульки M&M's. Люди нібито мали оцінити їхні смакові властивості. Драже були зовсім однаковими, але учасникам говорили, що вони з високим і низьким вмістом калорій.

Перед тим як почати перевірку, добровольцям показували два плакати, на одному з яких було написано новина нейтрального характеру, а на іншому - з негативним змістом.

Після прочитання негативного постеру люди з’їдали на 70% більше нібито висококалорійніших драже. А от люди, які бачили постер з нейтральною інформацією, спробували обидва види драже в однаковій кількості.

Як пояснює автор дослідження, людей цікавили не смакові якості цукерок, а прагнення дати своєму організму як можна більше калорій.

Він також зазначив, що переважна більшість інформаційного потоку є негативного характеру. Тому у людей мобілізується інстинкт самозбереження і вони споживають більше калорій.

Науковці рекомендують сприймати негатив простіше, якщо не хочете набрати зайвих кілограмів.

До слова, дослідники з Боннського університету, що у Німеччині, дійшли висновку, що препарат для поліпшення еректильної функції сприяє зниженню ваги.