За словами Степанова, відтепер кожен громадянин України може зателефонувати й отримати необхідну інформацію, яка його цікавить або ж повідомити про певну проблему, повідомляє 24 канал.

До теми Дія 2.0: які нові послуги стали доступними українцям у смартфоні

За словами міністра, кол-центр цілодобово функціонуватиме на усій території України. Там працюватиме 150 працівників.

З будь-якими питаннями або скаргами, пов'язаними з коронавірусною хворобою, можна буде звертатися туди.

Алгоритм дії наступний – якщо оператору необхідно уточнити інформацію, до прикладу, чому ви не можете додзвонитися до сімейного лікаря або отримати направлення на тестування чи КТ, то спершу йому необхідно буде зв'язатися з відповідним містом і сімейним лікарям. Після цього, усе підсумувавши, оператор вам перетелефонує та надасть конкретні відповіді.

Максим Степанов
“Ми бачимо, що дуже сильно дзвонять гарячі лінії, які розташовані в регіонах. І саме тому було прийнято рішення зробити один великий, єдиний на всю країну, контакт центр”.

Нагадаємо, що нині, 2 листопада, Україна вперше перейшла поділку у 400 тисяч інфікованих. Від початку пандемії в країні виявили 402 194 хворих на коронавірус.

За минулу добу хворобу виявили у 6 754 нових хворих на коронавірус. З них 271 дитина та 255 медпрацівників.