На переконання Гютера, потенціал генія може бути реалізований, якщо батьки й вчителі вчасно виявлять й допоможуть дитині в розвиткові її особливих здібностей.
Науковець акцентує увагу на тому, що не можна недооцінювати також дітей з вадами розвитку.
"Раніше дітей з синдромом Дауна вважали ідіотами. Сьогодні ж вони вже отримують шкільні атестати зрілості", - пояснює дослідник.
Автор книги також розповів, що таланти дитини часто губляться у жорнах сучасної школи, де природний хист і обдарованість часто плутають з хорошими оцінками.
Саме тому дослідник пропонує школі цінувати природний ентузіазм дитини, який не вимірюється тестами та іспитами, підтримувати її потяг до знань у тій чи іншій галузі.
Головне завдання вчителів, на думку Гютера, - помітити й розпізнати прихований талант у дитині, заохотити її до глибшого вивчення якоїсь тематики чи предмету, які на перший погляд навіть можуть бути учневі байдужими.
Як вказує автор, неврологічні дослідження підтверджують те, що коли учні щиро зацікавлені певною темою, вони швидко акумулюють знання, які закріплюються у їхній пам’яті.
До слова, канадські дослідники заявили, що вживання дітьми низькокалорійних продуктів та напоїв сприяє переїдання і розвитку ожиріння.