На своїй сторінці у фейсбуці Віктор Ляшко опублікував рекомендації для працівників різних сфер послуг в умовах карантину.
До теми Послаблення карантину: що відкриється з 11 травня
Ляшко зауважив, що віднайти потрібний баланс між збереженням здоров'я та життя людей і поступовим запуском економіки вкрай важливо.
Головний санлікар додав, що дотримання цих рекомендацій є важливим протиепідемічним заходом.
Загальні рекомендації для усіх сфер послуг та видів бізнесу:
- Кожному співробітнику потрібно вимірювати температуру, і якщо вона перевищуватиме 37,2 – не допускати його до роботи;
- Кожну торгову точку при вході необхідно оснастити засобами гігієни;
- Забезпечити дотримання маскового режиму серед працівників та клієнтів;
- Варто дотримуватися соціальної дистанції в 1,5 метра;
- Під час роботи працівники повинні одягати одноразові рукавички;
- Після приймання або відвідин клієнтів необхідно регулярно дезінфікувати приміщення.
Рекомендації для сфер послуг в умовах карантину: основне
*для детальнішого огляду рекомендацій від МОЗ натисніть на виділений текст
- Рекомендації під час надання послуг в умовах карантину в перукарнях та салонах краси. В ці установи можна прийти лише по запису. Між клієнтами повинна бути соціальна дистанція та часовий інтервал. Дезінфекцію необхідно проводити після кожного клієнта;
Рекомендації для закладів громадського харчування – по можливості необхідно замінити м'які крісла на ті, які піддаються дезінфекції. Меню повинно бути розташоване біля входу або місця прийняття замовлення – видавати його в руки заборонено. За одним столиком можуть сидіти лише дві людини;
- Рекомендації при торгівлі продовольчими та непродовольчими товарами – діють ті ж правила, що й зараз – не більше 1 людини на 10 кв. метрів. Окрім антисептиків на вході, варто розмістити інформаційні матеріали про те, як протидіяти коронавірусній хворобі;
- Рекомендації при здійсненні дозволених видів діяльності, які передбачають приймання відвідувачів в офісних приміщеннях. У приміщенні може бути не більше 1 людини на 10 кв. метрів. Співробітникам потрібно мити руки щотри години та уникати людей з симптомами ГРВІ. Клієнтам не можна видавати рекламні брошури чи журнали;
- При наданні стоматологічної допомоги. Окрім заборони друкованих виробів та обов'язкової дезінфекції всіх інструментів після кожного клієнта, після кожного пацієнта приміщення варто провітрювати впродовж 15 хвилин. За день до прийому стоматолог повинен уточнити у пацієнта його стан здоров'я, чи немає у людини симптомів ГРВІ;
- В закладах стаціонарної психіатричної допомоги, медико-соціального та соціального захисту – окрім необхідності засобів захисту та дезінфекції, необхідно ввести почергове відвідування їдальні. У випадку появи симптомів ГРВІ у когось з пацієнтів або персоналу, людину потрібно ізолювати в спеціально оснащену палату.
Як уникнути зараження коронавірусом / Інфографіка 24 Каналу
Більше новин, що стосуються лікування, медицини, харчування, здорового способу життя та багато іншого – читайте у розділі Здоров'я