На думку співробітників університету, так відбувається завдяки позитивним емоціям, які виникають при перегляді фото кошенят та інших дитинчат.
Науковці провели дослідження. Одній групі студентів показували світлини з маленькими тваринами, іншій з дорослими. Після цього студенти мали виконати вирішити кілька завдань на увагу, концентрацію і координацію.
Перша група справлялася з завданням швидше.
"Наше дослідження демонструє, що розглядування милих речей покращує подальшу продуктивність у завданнях, де потрібна акуратність. Ймовірно, справа в тому, що у людини звужується зона уваги, вона концентрується", - йдеться у висновку дослідження.
До того ж, на думку японців, після перегляду милих зображень люди стають турботливішими до навколишнього світу.
До слова, згідно з дослідженням, діти хворіють менше, коли в домі є собака.