У всесвітній день сну Міжнародний центр Інтернет-торгівлі Allbiz, майданчик, який допомагає підприємцям розвивати бізнес в мережі, проаналізував, як саме українці дбають про свій сон і які товари купують найчастіше.

Адже щоб сон був затишним і міцним, необхідно подбати про багато речей – про меблі, подушки, ковдри та різні аксесуари для сну.

Очікувано, що самим популярним товаром в онлайні стала постільна білизна (30% запитів користувачів припали на нього). А ось друга позиція в популярності – аж ніяк не подушки і ковдри. В онлайні українці більше замовляли товари для дітей – дитячі ліжечка (замовлення відправляли 10% користувачів). Цікавий попит на електропростирадла, що розмістилися на 5 позиції серед найбільш популярних в онлайні товарів для сну, їх частка склала 8%.

Попит на товари для сну на ресурсі в минулому році був стабільним – сезонних сплесків продажу або провальних місяців з продажу аналітики Allbiz не відзначили. Це говорить про те, що населення України відповідально ставиться до сну і намагається забезпечити собі якісний і повноцінний відпочинок.

Allbiz – міжнародний центр інтернет-торгівлі, на якому мільйони замовників і продавців укладають найвигідніші угоди, незалежно від того, якою мовою вони говорять, і в якій країні знаходяться. Ресурс доступний на 26 мовах. На Allbiz представлена інформація про 22 млн товарів і послуг від 1,4 млн компаній з 90 країн.