Протягом Форуму медичні експерти разом із провідними бізнес-експертами обговорюють філософію ведення бізнесу, найбільш ефективні бізнес-моделі, маркетингові стратегії та приклади просування, побудову комунікацій із пацієнтами та роль сервісу як можливої конкурентної переваги.

Тема цього року: "Сімейний бізнес". Найстаріші українські компанії мають вік 20-25 років і є ровесниками української незалежності. Доволі часто на етапі старту свого бізнесу українські підприємці заручалися тимчасовою підтримкою своїх близьких (чоловіків чи дружин, братів чи сестер), яка згодом переросла у постійну. Ще вчора просто близькі люди ставали співвласниками компаній, що, очевидно, мало як позитивні, так і негативні наслідки – про що стало зрозуміло лише згодом.

За 20-25 років виросли і діти засновників, які або продовжують справу батьків, або обрали для себе інший шлях, або й дотепер шукають відповідь на питання: "Що вони знайдуть і що втратять, займаючись сімейною справою?".

Що обіцяти, а чого не обіцяти?

Як не припуститися помилок або як їх виправити?

Чи варто передавати управління бізнесом (клінікою) дітям, в компетенції яких ми сумніваємося, чи знайти чужого, але більш компетентного керівника?

Та й загалом, чи є сімейний бізнес найкращим рішенням? Можливо, є кращі альтернативи? Адже за межами України вже 500 років існують сімейні компанії, досвід яких ми можемо проаналізувати.

Створювати сімейну компанію чи ні? Якщо створювати, то як? Залишатися в Україні чи ні? Саме ці теми розкриє цьогорічний Форум.

Подія розрахована мінімум на 200 експертів медичного ринку.

Деталі програми та реєстрація за посиланням.