За її словами, всьому винен "ефект шведського столу", який відкрив французький психолог Жак Ле Магнен у 1956 році, передає Tech Insider.

Для вивчення впливу харчових ароматизаторів на апетит та підтвердження теорії магнію, експерт провела експеримент на мишах, запропонувавши їм два варіанти ласощів.

У першій частині дослідження біолог годувала мишей необмеженою кількістю одного типу їжі, спостерігаючи за тим, скільки гризуни поглинуть запропонованої їжі. У результаті відразу після «обіду» миші відмовлялися від запропонованої їжі.

У другій частині експерименту Агапкин запропонувала мишам шведський стіл — їжу з чотирма різними смаками і зазначила, що гризуни їли в три рази більше, ніж у першій частині дослідження. Таким чином біологу вдалося довести, що головною причиною переїдання є різноманітність страв на святковому столі.