У лондонському метро заборонили рекламу фаст-фуду заради дітей

25 лютого 2019, 16:26
Читать новость на русском

У Лондоні з 25 лютого почала діяти заборона на розміщення реклами шкідливої їжі у всьому громадському транспорті.

Роблять це для боротьби з дитячим ожирінням, повідомляють у в транспортному управлінні Лондона.

Читайте також: Вчені винайшли жорстокий, але дієвий спосіб перемогти ожиріння

Реклама в міському транспорті не повинна містити продуктів харчування з високим вмістом жиру, солі та цукру. Діти, які згадують про шкідливу ​​їжу, кожен день бачачи рекламу, в два рази частіше страждають ожирінням.

Ми вживаємо заходів по боротьбі з дитячим ожирінням, прибираючи рекламу шкідливої ​​їжі в мережі громадського транспорту Лондона – це підтримують 82% лондонців,
– заявив мер Лондона Садок Хан.

Junk food ad ban

Children who recall seeing junk food adverts every day are twice as likely to be obese. Advertising works. We’re taking action on childhood obesity by taking junk food adverts off the Transport for London network - a move 82% of Londoners support.

Опубліковано Mayor of London Понеділок, 25 лютого 2019 р.

Співробітники організації Cancer Research UK, яка досліджує онкологічні захворювання, зробили висновок, якщо міленіали (люди, які народилися з 1981 по 1999 рік) і далі будуть псувати їжу і ухилятися від роботи, то ризикують стати найтовстішим поколінням в історії. Серед західноєвропейських країн Британія лідирує за кількістю людей з ожирінням, проте про небезпеку зайвих кілограмів знають лише 15% жителів.

Надлишкову масу тіла у 2012 році мали 53 % жителів України і їх число постійно зростає. А загалом, населення Землі кожні десять років ставало на 1,5 кілограми важчим з 1975-го.

Більше новин, що стосуються лікування, медицини, харчування, здорового способу життя та багато іншого – читайте у розділі Здоров'я.