Які риси характеру змусили людей купувати туалетний папір на початку пандемії
Коли ВООЗ оголосила пандемію, багато людей кинулися закуповуватися туалетним папером і стали об'єктом для жартів. Вчені з Санкт-Галленского університету з'ясували, які особливості особистості стояли за цією панікою.
В опитуванні взяли участь 1029 осіб з 29 країн. Спочатку фахівці проаналізували їх особистісні якості, а потім попросили учасників описати свою поведінку на карантині.
Також на тему: На скільки часу захищає вакцина від коронавірусу
Виявилося, що ті, хто вирушив запасався туалетним папером, дуже сумлінні люди. Під цим терміном психологи розуміють такі риси особистості, як організованість, працьовитість, передбачливість і схильність до перфекціонізму.
Крім того, на створення стратегічних запасів людей штовхала тривожність. Через коронавірус багато хто відчув безпосередню загрозу своєму життю.
Як люди скуповували туалетний папір: відео
Також вчені з'ясували, що американці скуповували папір більше, ніж жителі європейських країн. Літні респонденти робили це частіше молоді.
Під час карантину були й ті, хто навмисно ігнорував усі заходи безпеки та не дотримався дистанції. У таких людей вчені виявили схильність до психопатії.