Чому людей приваблюють фільми жахів та кімнати страху
Науковці вирішили з'ясувати, чому люди готові платити за страх і купувати квитки на фільми жахів та у кімнати страху.
Вони провели опитування серед майже 300 осіб, пише Тhe conversation.
У добровольців питали про відчуття, переживання і очікування до та після відвідування атракціону "Будинок з привидами".
Читайте також: Депресивні та тривожні стани: коли йти до психолога та чому не варто боятися
Після пережитого страху і хвилювання респонденти повідомляли про поліпшення настрою та відчували себе менш неспокійними і втомленими, ніж перед відвідуванням атракціону.
Також вчені відстежували активність мозку сотні добровольців під час виконання різних когнітивних завдань. Процедура відбувалася за 15 хвилин до відвідування "Будинку з привидами" і через 15 хвилин після атракціону.
З'ясувалось, що пережитий страх і нервове збудження сприяли поліпшенню роботи мозку під час вирішення когнітивних завдань.
Цікавим виявився той факт, що відчуття радості змінювалось з пережитими емоціями – чим страшніше, тим краще самопочуття опісля.
Зі слів окремих добровольців, таким чином вони кидали виклик власним страхам і дізнавалися нове про себе.
Більше новин, що стосуються лікування різноманітних захворювань, медицини в Україні, здорового способу життя та харчування, вагітності та пологів, відкриттів у сфері медицини та багато іншого – читайте у розділі Здоров'я.