Рада встановила обмеження на співпрацю лікарів і фармкомпаній і заборонила рекламу на ліках
- Рада ухвалила закони, що забороняють рекламу на упаковці ліків та обмежують участь лікарів у просуванні фармтоварів.
- Народний депутат назвав цей крок важливим для євроінтеграції та зміцнення прозорості у медичній сфері.
- Закон №11172 заборонив маркетингові вирази на упаковці ліків та передбачив санкції за порушення.
- Закон №10293 забороняє медичним працівникам отримувати від фармкомпаній зразки та рекламну продукцію для просування товарів.
Джерело:
Михайло РадуцькийВерховна Рада України підтримала законопроєкти, який забороняє розміщувати на упаковках ліків інформацію рекламного характеру та встановила обмеження на участь лікарів в просуванні фармтоварів.
Про це повідомив народний депутат фракції "Слуга Народу", голова Комітету з питань здоров’я нації, медичної допомоги та медичного страхування Михайло Радуцький.
Також на тему Відбудова "Охматдиту": МОЗ затвердило раду з відновлення
"Фармацевтичні" закони
За його словами, Верховна Рада України зробила важливий крок у напрямку євроінтеграції, ухваливши два ключові закони, які зміцнюють прозорість та етичні стандарти у медичній сфері.
Перший закон стосується нових вимог до маркування лікарських засобів, а другий закон вводить обмеження на рекламну діяльність медичних працівників стосовно фармацевтичних товарів.
Що передбачають нові закони
Законопроєкт № 11172 заборонив використання на упаковці лікарських засобів будь-яких маркетингових виразів, що можуть ввести споживача в оману, наприклад, назви "препарат №1" або інші непідтверджені твердження, що мають на меті виділити продукт серед конкурентів.
У разі порушення цієї вимоги профільне міністерство має повноваження тимчасово призупинити дію реєстраційного посвідчення.
Подібні заборони багато років діють у країнах Європейського Союзу та Сполучених Штатах Америки,
– розповів Радуцький.
Крім того, ВР ухвалила законопроєкт № 10293, який забороняє медичним працівникам отримання від фармацевтичних компаній зразків лікарських засобів, медичних виробів, а також рекламної та сувенірної продукції для просування продукції.
Важливо! Цей матеріал має винятково інформаційний характер і не може бути основою для встановлення діагнозу або медичних висновків. Публікації на сайті засновані на останніх актуальних і науково обґрунтованих дослідженнях у сфері медицини. Якщо Вас турбують проблеми зі здоровʼям, обов’язково зверніться до лікаря.