Виконувач обов’язків міністра України з охорони здоров’я Уляна Супрун написала про це на своїй сторінці у соціальній мережі Facebook.
Читайте також: Цілителі feat. МОЗ: як закон регулює народну медицину
У способі та подачі реклами лікарських засобів Україна дуже відстає від країн Заходу, де є чіткі правила та норми, які дозволяють розповсюджувати рекламу ліків,
– написала Супрун.
Уляна Супрун зазначила, що український ринок реклами лікарських засобів дуже хаотичний. Оскільки його ніхто належно не контролює, це дає простір для маніпуляцій з інформацією, що успішно використовується.
"Нині в Україні ринок реклами регулюють майже 10 різних законних та підзаконних актів, натомість на практиці вони не працюють. На наше переконання, це відбувається через те, що відсутній належний контроль", – відзначила Супрун.
Реклама – поганий порадник. Особливо, коли це реклама ліків, а її бачить не фахівець сфери охорони здоров’я, а людина, яка шукає спосіб легкого і миттєвого одужання,
– підкреслює міністр.
Читайте також: Понад 50% вживаних ліків неефективні, – Супрун
Супрун також написала, що реклама лікарських засобів приводить до того, що люди відмовляються від справді необхідного лікування. Разом з цим широкого застосування набувають такі явища, як "лікування по телевізору" та google-терапія.
Пропонується також заборонити "залучення до реклами конкретного препарату відомих людей, акторів, що зображають медпрацівників", а також "інформацію, що ліки призначені виключно для лікування дітей".
Нагадаємо, що недавно Уляна Супрун розвінчала міф щодо профілактики небезпечних паразитів, написавши про це на своїй сторінці у Facebook.