Мер Нью-Йорка ввів надзвичайний стан через нестачу дитячих сумішей
Джерело:
CNNМер Нью-Йорка Ерік Адамс оголосив надзвичайний стан через загальнонаціональний дефіцит дитячих сумішей.
Дефіцит дитячого харчування в Нью-Йорку
Зазначається, що мер підписав розпорядження, яке надасть міському Департаменту захисту прав споживачів і працівників повноваження запобігати завищенню цін на дитяче харчування.
Читайте також: Які наслідки може мати неправильне годування немовлят
Загальнонаціональний дефіцит дитячих сумішей викликав серйозне занепокоєння у сімей по всьому Нью-Йорку – і ми повинні діяти терміново,
– зазначив мер Нью-Йорка.
За його словами, цей наказ допоможе боротися з будь-яким роздрібним продавцем, який хоче підвищити ціни через дефіцит, щоб отримати додаткову вигоду. І міська влада зробить усе можливе, щоб допомогти сім'ям з дітьми у цей складний період.
Понад 40% мереж роздрібної торговлі не мають в наявності дитячого харчування.
CNN перевірило магазини у трьох районах Нью-Йорка, на наявність дитячого харчування. У двох великих супермаркетах у Грінпойнт та Бруклін, на полицях їх не було.
У Лонг Айленд Сіті та Квінсі дитячого харчування в магазинах теж майже не було, за винятком шести пачок одного виробника за ціною 14,49 долара за кожен. У меншому продуктовому магазині в Лонг Айленд Сіті з дуже великою секцією дитячого харчування було лише чотири банки за ціною 25,99 долара кожна.
Жителі Нью-Йорка, які помітили дитяче харчування за завищеними цінами, можуть подати скаргу до Департаменту захисту прав споживачів і працівників.
Чому в США виник дефіцит дитячого харчування
В лютому закрили один з трьох великих виробників – фабрику з виробництва дитячих сумішей в штаті Мічиган, що належить Abbott Laboratories. Органи, що відповідають за безпеку дитячого харчування, висунули підозри щодо дотримання виробником правил, які могли призвести до смерті двох немовлят.
І хоча за результатом розслідування було визначено іншу причину смерті, у харчуванні знайшли шкідливі бактерії. Закриття заводу призвело до дефіциту та паніки на ринку, який призвів до підвищення попиту.