Для боротьби з ожирінням: Британія повністю заборонить рекламу шкідливої їжі в інтернеті

14 листопада 2020, 10:26
Читать новость на русском

Велика Британія планує повністю заборонити всю рекламу нездорової їжі в інтернеті. Такі обмеження стосуватимуться занадто жирних та солоних продуктів, а також – з високим вмістом цукру.

Заборона має вплинути на рекламу в соціальних мережах, цифровий маркетинг та результати платного пошуку в гуглі. Про це пише The Guardian.

Цікаво Деруни, чебуреки та котлети: як зробити ці страви дієтичними

Міністр охорони здоров'я Метт Хенкок заявив, що такі заходи мають на меті допомогти сім'ям у Великій Британії правильно обирати те, що вони їдять.

Діти проводять більше часу в інтернеті. Батьки хочуть бути впевнені, що діти не зазнають впливу реклами, що висвітлює некорисну їжу і може вплинути на їхні життєві звички,
– пояснив він.

Уряд встановив, що у 2019 діти віком до 16 років переглянули в інтернеті 15 мільярдів реклами нездорової їжі. Водночас 2 роки назад цей показник становив 700 мільйонів.

Зверніть увагу! За даними досліджень, кожна третя дитина, яка закінчує початкову школу, має надлишкову вагу. Це стосується і понад двох третин дорослих у Великій Британії. Крім цього, зайва вага значно підвищує ризик важкого перебігу COVID-19 чи навіть смерті від недуги.

Реакція представників рекламної галузі

Фахівці з рекламної галузі назвали таку заборону суворою і невідповідною. Вони звернулися до влади з заявою від імені рекламної індустрії Великої Британії.

Зокрема, виконавчий директор Рекламної асоціації Стівен Вудфорд наголосив, що така політика завдасть значного удару по рекламі Великої Британії. І це є зовсім недоцільним, коли галузь страждає від впливу пандемії COVID-19.